Adat, Analitika, Digitális transzformáció

Az utóbbi évek változásaira reagálva a legtöbb nagyvállalat elindult a digitális transzformáció útján. Izgalmas átalakulások korában élünk, amikor Tech cégek, Pénzügyi szolgáltatók és Telekommunikációs cégek egymással és startup-okkal versenyeznek az újabb piacok és egymás piacainak megszerzéséért. A digitális transzformáció hatással van az egész szervezetre, de ezen belül is kiemelt szereppel bírnak az adatokkal foglalkozó területek.
Az előadásban a digitalizáció és az adatelemzés kapcsolatát járjuk körül. Hogyan tudja az adatelemzés támogatni a digitális transzformációt? És hogyan alakul át az adatelemzés a DT hatására? 
 
Szücs Imre
Director of Data and Analytics, Telenor
 
Imre a Telenor Magyarország Advanced Analytics, Commercial BI és Kampánymenedzsment területekért felelős vezetője. Vezetésével került kialakításra az adatbányászati és BigData analitikai tevékenység. Emellett vezető szerepet tölt be a Telenor Group Data Analytics és BigData tevékenységeiben.
Több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik üzleti intelligencia és adatbányászat területeken. Korábban a tanácsadói, pénzintézeti és FMCG szektorokban szerzett tapasztalatot.
Komoly tudományos háttérrel rendelkezik, fizikából, csillagászatból és informatikából szerzett MsC fokozatot, jelenleg az ELTE IK doktori iskolájának tagja.