Adat, Analitika, Digitális transzformáció
Az utóbbi évek változásaira reagálva a legtöbb nagyvállalat elindult a digitális transzformáció útján. Izgalmas átalakulások korában élünk, amikor Tech cégek, Pénzügyi szolgáltatók és Telekommunikációs cégek egymással és startup-okkal versenyeznek az újabb piacok és egymás piacainak megszerzéséért. A digitális transzformáció hatással van az egész szervezetre, de ezen belül is kiemelt szereppel bírnak az adatokkal foglalkozó területek.
Az előadásban a digitalizáció és az adatelemzés kapcsolatát járjuk körül. Hogyan tudja az adatelemzés támogatni a digitális transzformációt? És hogyan alakul át az adatelemzés a DT hatására?
Szücs Imre
Director of Data and Analytics, Telenor
Imre a Telenor Magyarország Advanced Analytics, Commercial BI és Kampánymenedzsment területekért felelős vezetője. Vezetésével került kialakításra az adatbányászati és BigData analitikai tevékenység. Emellett vezető szerepet tölt be a Telenor Group Data Analytics és BigData tevékenységeiben.
Több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik üzleti intelligencia és adatbányászat területeken. Korábban a tanácsadói, pénzintézeti és FMCG szektorokban szerzett tapasztalatot.
Komoly tudományos háttérrel rendelkezik, fizikából, csillagászatból és informatikából szerzett MsC fokozatot, jelenleg az ELTE IK doktori iskolájának tagja.
Több mint 10 éves tapasztalattal rendelkezik üzleti intelligencia és adatbányászat területeken. Korábban a tanácsadói, pénzintézeti és FMCG szektorokban szerzett tapasztalatot.
Komoly tudományos háttérrel rendelkezik, fizikából, csillagászatból és informatikából szerzett MsC fokozatot, jelenleg az ELTE IK doktori iskolájának tagja.