Értékesítés tervezése és prediktív előrejelzése a gyógyszeriparban

Integrált értékesítési és termeléstervezési megoldás implementálása, prediktív előrejelzéssel IBM platformon:

  • külső piaci adatokon alapuló, automatizált értékesítési előrejelzés (SPSS)
  • integrált értékesítéstervezés és gördülő előrejelzés 20 országban több mint 200 felhasználóval (TM1)
  • workflow a tervek és árak jóváhagyásához (TM1)
  • menedzsment beszámolók és funkcionális riportok (Cognos BI)

Ádám Gábor
Head of Advanced Analytics, IFUA Horváth & Partners Kft.

Az IFUA Horváth & Partners Advanced Analytics vezetője.
Hazai és nemzetközi vállalatoknál projektek tartalmi és szakmai vezetőjeként statisztikai, ökonometriai és adatbányászati modellek kiaknázásával stratégiai, értékesítési és termelésirányítási problémák megoldásán dolgozott.
Küldetése az adatvezérelt döntéshozatal minél szélesebb körű megteremtése, speciális szakterülete a geoinformációs statisztikai modellezés, értékesítés és potenciál előrejelzés, loyalty card alapú ügyfélviselkedési modellek, keresleti görbe és árrugalmasság meghatározás.
2006 óta a Budapesti Corvinus Egyetem vendégelőadója, emellett rendszeresen oktat hazai és külföldi konferenciákon, kihelyezett vállalati képzéseken és módszertani szemináriumokon.