BI bevezetés és felhasználás az Unilever Magyarországnál

Az előadás bepillantást enged az üzleti intelligenciának, egy piacvezető FMCG cég értékesítési területén történő felhasználásába. Megmutatja az üzleti környezetet, amely szükségszerűvé tette a BI eszköz bevezetését, és a jelenlegi folyamatokat, melyeket támogatnia kell egy ilyen alkalmazásnak. Felvillantja, hogy a bevezetés óta milyen módon változott a vezetői struktúra és vezetési módszer az értékesítésben, illetve milyen mutató számokra volt hatással.

Csiba György
National Sales Manager OOH, Unilever Mo. Kft.

Több mint 20 éve dolgozik az Unilevernél, több szakterületen. Jelenleg a jégkrém értékesítés tradicionális (HORECA, petrol, szabadidős, hazai kisker láncok és független boltok) csatornáinak értékesítéséért felel. Korábban, üzletfejlesztési vezetőként alakította ki a jelenleg is használt, jégkrém értékesítést támogató informatikai rendszert, melynek részeként került bevezetésre a Microstrategy BI alkalmazás is.