Intelligens termékajánlás PyData alapokon

A Magyar Telekom több, mint 10 éve üzemeltet mesterséges intelligencia alapú termékajánló rendszert a kampánymenedzsment támogatására. Ebben az évben jelentős változtatásokon esett át a megoldás, hiszen néhány hónapja fejeződött be sikeresen a rendszer átalakítása, melyben nemcsak a mesterséges intelligencia réteget cseréltük le PyData alapúra, hanem a vállalat big data környezetébe is be tudtunk költözni. Az átalakított megoldás részleteit és üzleti, technikai, data science tapasztalatokat fogunk megosztani az előadás során.

Oltyán Gábor
Tech Senior Manager, PwC Data Analytics Services

Oltyán Gábor az üzleti intelligencia területén 2000-ben kezdett dolgozni. Több mint 150 sikeres adatbányászati és data science projektben vett részt, illetve később irányított három földrészen Seattle-től Kuala Lumpurig. A prediktív analitika, adatbányászat, big data analitika területén szerzett mély tapasztalatra építve készít átfogó megoldásokat, melyek a legújabb eszközöket és módszertanokat felhasználva segítenek a cégeknek a rendelkezésre álló adatvagyonuk minél teljesebb üzleti kiaknázásában.

Fonódi János
Interakció menedzsment csoportvezető, Magyar Telekom

János a telekommunikációs szektorban 2000 óta dolgozik, a CRM területen pedig 2003 óta. A Magyar Telekomnál az ő csapata foglalkozik a cég CRM és kampánymenedzselési rendszerének üzleti oldalával. A cégen belül ez a terület kiemelten adatvezérelt, így Jánosék széleskörű adatfelhasználásra, elemzésre, szegmentációkra és prediktív modellekre támaszkodnak az ügyfelekkel való kommunikáció során, hogy kiderítsék szükségleteiket, és a megfelelő időben a megfelelő formában a megfelelő válaszokkal lássák el őket.

Kelemen Márton
Digitális adat menedzsment csoportvezető, Magyar Telekom

Kelemen Márton a Magyar Telekom digitális adat menedzsment csoportvezetője, aki pályafutása során több multinacionális cégnél foglalkozott big data és újgenerációs üzleti intelligencia megoldásokkal. Jelenleg a big data és BI rendszerekért, stratégiáért és ezen rendszerekre épülő, adatvezérelt nagyvállalati megoldások szállításáért és fenntarthatóságáért felel a Magyar Telekomon belül.