“App first” fókuszváltás kihívásai adatfelhasználási szemszögből

Egy működő platformmodel adatkezelési struktúráját fel tudja forgatni a startégiai fókuszváltás. Amikor a Skyscannernél a mobil alkalmazások egyre inkább előtérbe kerültek számos kihívásokkal találtuk szembe magunkat. Ezek megoldásához szemléletváltozásra, folyamatok modosítására és átszervezésekre volt szükség, hogy felhalmozott adatmennyiségből üzleti döntések születhessenek.  

Kéménczy Kálmán
Principal product manager, Skyscanner

Kéménczy Kálmán, principal product manager a Skyscannernél, ahol a mobil alkalmazások fejlesztésében résztvevő csapatok koordinálásában vesz részt. Feladata a Product, Growth és Marketing területek közötti kommunikáció szinkronban tartása, hogy azok eredményeképpen valós értékeket teremtsen a szervezet a felhasználóknak és az üzleti döntéshozóknak egyaránt. Kálmán korábban 6 évig dolgozott a Prezinél, ahol olyan technológiai területekért felelt, mint a rendering engine, security, infrastructure és data engineering.