Tableau + Salesforce: Vizuális analitika a CRM-ben
Víz István
Senior Territory Manager
Salesforce
Miről szól az előadásod?
A Tableau házassággal egy nagy űrt töltött be a Salesforce az adatmegjelenítésben, vizualizációban, mely lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy jobban megértsék az üzletük minden aspektusát, részletét és így végső soron az ügyfeleket.
A Tableau CRM megoldással kiegészülve prediktív információkat, elemzéseket kaphatunk a Salesforce által kezelt, valamint külsős adatokból – olyanokat, mint lead konverzió marketing esetén vagy a panasz eszkalációjának a valószínűsége az ügyfélszolgálati területen.
Mi a szakmai háttered?
A Tableau házassággal egy nagy űrt töltött be a Salesforce az adatmegjelenítésben, vizualizációban, mely lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy jobban megértsék az üzletük minden aspektusát, divízióit, s legvésgősoron az ügyfeleket. A Tableau CRM megoldással kiegészülve prediktív információkat, elemzéseket kaphatunk a Salesforce, valamint külsős adatokból – olyanokat, mint lead konverzió marketing esetén, panasz eszkalációjának a valószínűsége, vásárlás valószínűsége…stb.
Mivel foglalkozol most?
A Salesforce Magyarország területi vezetője vagyok, 6 éve segítek cégeket a digitális átállásban, új intelligens megoldások bevezetésében. A legfontosabb számomra, hogy az ügyfelek elsőrendű technológiával vértezzék fel magukat, melyet versenyelőnyként tudnak felhasználni a hazai és globális piacon.
Szabadidőmben családapaként és lemezlovasként tevékenykedem.
Előadásanyag letöltése: