Tableau + Salesforce: Vizuális analitika a CRM-ben

Víz István

Senior Territory Manager
Salesforce

 

Miről szól az előadásod?

A Tableau házassággal egy nagy űrt töltött be a Salesforce az adatmegjelenítésben, vizualizációban, mely lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy jobban megértsék az üzletük minden aspektusát, részletét és így végső soron az ügyfeleket.

A Tableau CRM megoldással kiegészülve prediktív információkat, elemzéseket kaphatunk a Salesforce által kezelt, valamint külsős adatokból – olyanokat, mint lead konverzió  marketing esetén vagy a panasz eszkalációjának a valószínűsége az ügyfélszolgálati területen.

Mi a szakmai háttered?

Mivel egyre jobban felerősödik az ügyfelek teljes megismerése. És itt nem csak a születésnap, névnapra gondolunk. Fontos azt látni, hogy a digitális térben miképpen lépett velünk kapcsolatban, hányszor járt a weblapunkon, milyen preferenciával rendelkezik, milyen szegmensbe tartozik, mint vásárló. Mindezen adatok elengedhetetlenek manapság, hogy relevánsak tudjunk maradni a digitális térben. Ehhez fontos, hogy egy 360 fokos ügyfélképet kapjanak a vállalatok, melyet bárhol, bármikor, bármilyen eszközön vizualizálni tudnak.

A Tableau házassággal egy nagy űrt töltött be a Salesforce az adatmegjelenítésben, vizualizációban, mely lehetővé teszik az ügyfelek számára, hogy jobban megértsék az üzletük minden aspektusát, divízióit, s legvésgősoron az ügyfeleket. A Tableau CRM megoldással kiegészülve prediktív információkat, elemzéseket kaphatunk a Salesforce, valamint külsős adatokból –  olyanokat, mint lead konverzió marketing esetén, panasz eszkalációjának a valószínűsége, vásárlás valószínűsége…stb.

Mivel foglalkozol most?

A Salesforce Magyarország területi vezetője vagyok, 6 éve segítek cégeket a digitális átállásban, új intelligens megoldások bevezetésében. A legfontosabb számomra, hogy az ügyfelek elsőrendű technológiával vértezzék fel magukat, melyet versenyelőnyként tudnak felhasználni a hazai és globális piacon.
Szabadidőmben családapaként és lemezlovasként tevékenykedem.