MOL-csoport fogyasztói szolgáltatásai: evolúció egy világszínvonalú adatvezérelt működés és kultúra felé

A MOL-csoport fogyasztói szolgáltatásainak digitális átalakítása két évvel ezelőtt kezdődött. Míg az átalakulás többnyire ügyfeleink köré koncentrálódik, az egyik cél az volt, hogy a vállalat működését teljeskörűen adatközpontúvá alakítsuk. 2018 eleje óta nagy előrelépést tettünk, előadásunk keretében betekintést szeretnénk adni az eddigi eredményeinkbe, valamint a jövőben állapotra, amelyet elérni szeretnénk. Szeretnénk ízelítőt adni a – néha kihívást jelentő – utunkból.

Havasi Andor
Adattárház kompetenciaközpont-igazgató, Stratis

Havasi Andor 2007-ben csatlakozott a Stratis csapatához tanácsadóként, ahol pályafutása során mind az államigazgatás mind a verseny szektor területein dolgozott szakértői és projektvezetői pozíciókban. Kiemelt szakterülete a rendszerimplementációs projektek teljeskörű tervezése, előkészítése és azok végrehajtásának menedzsmentje. 2019 óta az adattárház kompetenciaközpont vezetését is ellátja.

Mag István
Digitalizáció a Fogyasztói Szolgáltatásokban Vezető,  MOL Nyrt.